CEPIK - Niezgodności; Informacja Ministerstwa Cyfryzacji

Informacja Ministra Cyfryzacji w sprawie ogłoszenia trybu obsługi niezgodności w CEP w okresie od 13 listopada 2017 r. do 4 czerwca 2018 r.


Od dnia 13 listopada 2017r. do dnia 4 czerwca 2018r. podmioty zobowiązane do wprowadzania danych do centralnej ewidencji pojazdów w przypadku stwierdzenia niezgodności danych uniemożliwiającej ich wprowadzenie do ewidencji, zgłaszają tę niezgodność do administratora danych i informacji zgromadzonych w ewidencji:
elektronicznie (zalecane)  na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
papierowo na adres: Ministerstwo Cyfryzacji, ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa z dopiskiem „Niezgodności CEPiK2.0”.


Dodatkowe informacje na temat niezgodności wraz z formularzami

Copyright